Mobilabonnement til erhverv
Attraktive mobilabonnementer til alle typer virksomheder. Uni-tels mobile løsninger er lette at implementere og super fleksible. I vælger selv mobilnetværk, priserne er lave og regningerne enkle og overskuelige. I kan frit beholde numrene fra tidligere mobilabonnementer til erhverv, og der er ingen uforudsete udgifter. Vi har attraktive erhvervsabonnementer til både små og store virksomheder.Erhvervstelefoni med 5G
Med Uni-tel kan I hoppe med på 5G-bølgen helt fra start. Det eneste, det kræver, er TDC-kort og 5G-klare mobiler.
Frit valg af netværk
Alle brugere kan frit vælge mellem TDCs og Telenors netværk. Dermed får alle adgang til det netværk, som er bedst i netop deres område. Uanset hvilke mobile enheder, de benytter.
Alle virksomhedstyper
Uni-tel har fordelagtige løsninger på mobiltelefoni til erhverv uanset virksomhedstype. Både butikskæden, enkeltmandsvirksomheden og den store, internationale koncern kan være med.
Konferencekald
Med konferenceopkald kan I afholde møder med flere deltagere uanset hvor I befinder jer. Brug Uni-tels populære platform One-Connect og hold møderne direkte fra jeres mobiltelefoner.
Attraktive priser
Uni-tel har konkurrencedygtige priser uanset hvor i verden I ringer til – eller fra. Alle produkter er med sekundafregning, så I betaler aldrig for mere end samtalens eksakte længde.
Nemt at skifte og flytte nummer
Hos Uni-tel mister du ikke dit nummer, når du skifter job. Uanset om du skifter til eller fra Uni-tel, kan du beholde dit gamle mobilnummer. Vi kan også flytte nummeret for dig.
Enkel administration
Alle abonnementer kan administreres online. Der kan frit hentes statistik til budgetter og oversigter over det aktuelle forbrug. Dermed er løsningen let at tilpasse virksomhedens udvikling.
WiFi calling
WiFi Calling giver bedre mobildækning og bedre samtalelyd, da kaldet transmitteres via jeres egen wifi. En stor fordel, hvis mobildækningen på kontoret varierer. Gælder kun Telenor.
Tryghed
Hvis dataindholdet i vores mobilabonnementer til erhverv overskrides, aktiveres DataStop automatisk. Det sikrer, at I altid er garderet mod uventede regninger på jeres firmamobil.
Skift mobilabonnement
Hvis der er behov for at ændre abonnementet for en medarbejder, ordnes det nemt fra jeres selvbetjeningsside. Et brugervenligt setup, der er lige til at gå til.
Bedre indendørs mobiltelefoni
Dårlig mobildækning på kontoret er stadig et problem for nogen. Uni-tel tilbyder flere effektive løsninger, bl.a. WiFi calling og VoLTE. Dermed kan I fx både ringe op og modtage opkald, selvom der udelukkende er 4G dækning.
Mobilt bredbånd til erhverv
Med mobilt bredbånd fra Uni-tel får I det bedste på markedet. I kan være online hvor og hvornår det passer jer. Vi tilbyder pakker fra 1 GB til 200 GB og mulighed for ekstra datatilkøb, hvis behovet opstår
Flere simkort per bruger
Med Uni-tel mobil er det muligt at få op til tre ekstra simkort til samme abonnement. På den måde kan I fx dele data mellem mobil, tablet og laptop, uden at skulle oprette særskilte abonnementer.
Uni-tels mobilabonnementer til erhverv
Inkluderet i alle vores telefonabonnementer:
Frit operatørvalg
(TDC / Telenor)
Behold dit nummer
(Gratis portering og oprettelse)
3 måneders opsigelse
(til udgangen af en måned)
Mobilabonnement Erhverv EU
EU mobilabonnement – til jer der rejser
Tilkøb efter behov: 2GB, 10 GB eller 50GB
Mulighed for PLUS tillægspakke til 11 øvrige verdenslande:
Australien, Canada, Hong Kong, Japan, Kina, Malaysia, New Zealand, Singapore, Thailand, Tyrkiet og USA
Mobilabonnement Erhverv DK
DK mobilabonnement – til jer der bliver hjemme
Priser på Uni-tels mobilabonnementer til erhverv fastsættes af jeres lokale forhandler
Ofte stillede spørgsmål om vores mobiltelefoni til erhverv:
Kan vi beholde vores egne numre?
Ja, det kan I sagtens. Skifter I til en Uni-tel løsning, kan vi nemt og hurtigt flytte jeres numre over til os. Har I brug for nye numre, kan vi også hjælpe med det.
Mobil til erhverv har aldrig været nemmere!
Skal vi skifte mobiltelefoner?
Nej, det er ikke nødvendigt. I skal blot skifte til Uni-tel SIM-kortet når I får en SMS. SIM kortet passer til alle telefoner.
Hvilket netværk er bedst i vores område?
I kan se dækningskort for både TDC og Telenor her: Dækningskort TDC , Dækningskort Telenor
Hvordan spærrer jeg mit SIM-kort?
Det kan du gøre via din selvbetjeningsside, eller du kan ringe til os på tlf. 6910 2200.
Hvordan slår jeg data til når jeg skal til udlandet?
Går turen til udlandet, og vil I benytte data, er der indstillinger, I bør tjekke inden.
Det varierer alt efter, hvilken type firmamobil, I benytter.
På iPhone: Indstillinger – Mobilnetværk – Indstillinger til data – “Dataroaming” skal være aktiveret.
På Android: Indstillinger – Flere netværk – Mobile netværk – Netværksoperatører/udbyder – Vælg automatisk
Kan vi roame (ringe og bruge data i udlandet)?
Har du et EU abonnement? Når du har et EU abonnement, kan du:
- bruge den inkluderede taletid
- sende og modtage SMS/MMS
- bruge den inkluderede data.
Får du brugt al din data, får du tilbudt muligheden for tilkøb af ekstra data.
Har du et DK abonnement? Hvis du har et DK abonnement, kan du kun bruge din mobil i Danmark. Du kan godt ringe og sende beskeder til udenlandske numre fra Danmark. Tager du til udlandet, vil dit abonnement ikke virke. Du skal derfor skifte til et EU abonnement for, at du kan ringe, sende beskeder og bruge internet.
Har du et Basis abonnement? Dit Basis abonnement virker i udlandet og du betaler takster som beskrevet her.
Hvad sker der når jeg har brugt min data?
Har du et DK mobilabonnement? Hvis du har et DK mobilabonnement vil Data Stop blive aktiveret, når du har brugt al din data. Du bliver adviseret via SMS når du har brugt 80% af din data og ved 100% spærres der for yderligere forbrug indtil næste faktureringsperiode.
Har du et EU mobilabonnement? Når du har et EU mobilabonnement vil Data Stop blive aktiveret, når du har brugt al din data. Du bliver adviseret via SMS når du har brugt 80% af din data og ved 100% spærres der for yderligere forbrug indtil næste faktureringsperiode. Så kan du vælge at tilkøbe ekstra data via SMS eller din selvbetjeningsside.
Hvad koster opkald til udlandet fra min mobil?
Se takster på Uni-tels mobiltelefoni til erhverv her.
Skriv til os
Du kan kontakte os via denne kontaktformular.